Μεταγνώσεις

«Ηταν οι καλύτερες μέρες, ήταν οι χειρότερες μέρες, ήταν τα χρόνια της σοφίας, ήταν τα χρόνια της άνοιας, ήταν η εποχή της πίστης, ήταν η εποχή της ολιγοπιστίας, η εποχή του Φωτός και η εποχή του Σκότους, ήταν η άνοιξη της ελπίδας και ήταν ο χειμώνας της απελπισίας, είχαμε μπρος μας τα πάντα, είχαμε μπρος μας το τίποτε, πηγαίναμε όλοι στον Παράδεισο, πηγαίναμε όλοι στο αντίθετό του»
Ch Dickens, A Tale of Two Cities

«Εσύ κι εγώ Ζόιντ, είμαστε σαν τον Μπιγκ Φουτ. Οι καιροί περνούν, εμείς ποτέ δεν αλλάζουμε…»
Τ Πύντσον, Vineland

«Οι άνθρωποι κάνουν την ίδια τους την Ιστορία, δεν την κάνουν όμως κάτω από ελεύθερες συνθήκες, που διάλεξαν μόνοι τους, μα κάτω από συνθήκες που βρέθηκαν άμεσα, που δόθηκαν και κληρονομήθηκαν από το παρελθόν.»
K Μαρξ, Η 18η Μπρυμαίρ του Λουδοβίκου Βοναπάρτη

«Αυτοί που ελέγχουν το Μικροσκοπικό, ελέγχουν τον κόσμο»
Τ Πύντσον,
Mason & Dixon

Σάββατο 18 Αυγούστου 2012


Η έρευνα του Time http://www.time.com/time/interactive/0,31813,2122187,00.html πάνω στην επίδραση της τεχνολογίας στη ζωή μας. Πέρα από τα ευρήματα που έχουν το δικό τους ενδιαφέρον, εντύπωση προκαλεί ο «αποκλεισμός» της Ευρώπης (πριν γηραιάς Αλβιόνος φυσικά). Εντύπωση τρόπος του λέγειν, αφού τα τελευταία χρόνια έχει γίνει φανερό ότι οι αμερικανοί έχουν «ξεγράψει» την Ευρώπη και θεωρούν ότι θα πορευτούν με Κινέζους, Ινδούς, κλπ. (αν και το Time μας λέει ότι η έρευνα έχει γίνει μεταξύ 4700 ατόμων από οκτώ χώρες, τα αποτελέσματα δίνουν 6 μόνον χώρες). Στα πλαίσια αυτά μπορεί να γίνει κατανοητή και η στάση της Γερμανίας που ως ηγεμονεύουσα στην Ευρώπη βλέπει ότι χωρίς τις «απαραίτητες» μεταρρυθμίσεις που θα κάνουν την Ευρώπη πιο ανταγωνιστική, οι αμερικανοί θα βγουν αληθινοί. Το πρόβλημα είναι ότι η καγκελάριος και οι σύμβουλοί της το κάνουν με λάθος τρόπο, πηγή του οποίου είναι η εξάρτησή της/των από τους γερμανούς ψηφοφόρους και η ψυχολογική σχέση των τελευταίων με το χρήμα, την αποταμίευση, τον πληθωρισμό, την ηθική της εργασίας και τα υπόλοιπα τέτοια.
Πέραν αυτών:
  • Το 29% των αμερικανών λέει ότι το να κοιτάξουν το κινητό τους είναι το πρώτο και το τελευταίο πράγμα που κάνουν μέσα σε μια μέρα (15 μονάδες κάτω από το μέσο όρο)
  • Το 62% των βρετανών λέει ότι τους κάνει πιο ευκολο το να είναι μακριά από τα σπίτια τους (4 μονάδες πάνω από το μέσο όρο)
  • Το 62% των βραζιλιάνων λέει ότι το κινητό τους φέρνει πιο κοντά με τους φίλους τους (9μονάδες πάνω από το μέσο όρο)
  • Το 73% των ινδών λέει ότι τους κρατάει πιο κοντά στην οικογένειά του (21 μονάδες πάνω από το μέσο όρο)
  • Το 79% των κινέζων λέει ότι είναι καλύτερα πληροφορημένοι (30 μονάδες πάνω από το μέσο όρο)
  • Το 48% των νοτιοκορεατών λέει ότι περνάει πολύ χρόνο απασχολούμενο με το κινητό και έτσι «χάνει» τον κόσμο (29 μονάδες πάνω από το μέσο όρο)

Στην ερώτηση «Πόσο απαραίτητη σας είναι η τελευταία τεχνολογία;», οι απαντήσεις είχαν:
  • Αμερικάνοι=18%
  • Βρετανοί=17%
  • Βραζιλιάνοι=37%
  • Ινδοί=57%
  • Κινέζοι=46%
  • Νοτιοκορεάτες=24%

Στην ερώτηση «Ποια εφαρμογή του κινητού έχει επηρεάσει τον τρόπο που ζεις;», οι απαντήσεις είχαν:
·         Text messages: αμερικανοί (44%), βρετανοί (48%), βραζιλιάνοι (55%), ινδοί (70%), κινέζοι (50%), νοτιοκορεάτες (57%)
·         Mobile internet: αμερικανοί (40%), βρετανοί (33%), βραζιλιάνοι (58%), ινδοί (66%), κινέζοι (56%), νοτιοκορεάτες (52%)
·         Built-in Camera: αμερικανοί (34%), βρετανοί (37%), βραζιλιάνοι (53%), ινδοί (64%), κινέζοι (40%), νοτιοκορεάτες (46%)
·         GPS Navigation: αμερικανοί (35%), βρετανοί (22%), βραζιλιάνοι (37%), ινδοί (43%), κινέζοι (38%), νοτιοκορεάτες (40%)
·         Social Networking: αμερικανοί (18%), βρετανοί (25%), βραζιλιάνοι (46%), ινδοί (54%), κινέζοι (36%), νοτιοκορεάτες (30%)
·         Mobile games: αμερικανοί (15%), βρετανοί (16%), βραζιλιάνοι (37%), ινδοί (38%), κινέζοι (25%), νοτιοκορεάτες (23%)
·         Location based ads: αμερικανοί (10%), βρετανοί (7%), βραζιλιάνοι (22%), ινδοί (37%), κινέζοι (21%), νοτιοκορεάτες (20%)

Στις παρατηρήσεις «η κινητή τεχνολογία…»:
·         Με κάνει να αισθάνομαι ασφάλεια και σιγουριά ξέροντας ότι εύκολα μπορώ να ζητήσω βοήθεια αν χρειαστεί: αμερικανοί (86%), βρετανοί (81%), βραζιλιάνοι (76%), ινδοί (90%), κινέζοι (86%), νοτιοκορεάτες (81%)
·         Κάνει την καθημερινή ζωή ασφαλέστερη: αμερικανοί (60%), βρετανοί (53%), βραζιλιάνοι (52%), ινδοί (80%), κινέζοι (72%), νοτιοκορεάτες (53%)
·         Βελτιώνει γενικά την ποιότητα ζωής: αμερικανοί (54%), βρετανοί (46%), βραζιλιάνοι (67%), ινδοί (83%), κινέζοι (86%), νοτιοκορεάτες (62%)
·         Δίνει πρόσβαση σε μεγάλες ομάδες δυνητικών πελατών: αμερικανοί (53%), βρετανοί (63%), βραζιλιάνοι (73%), ινδοί (83%), κινέζοι (85%), νοτιοκορεάτες (70%)
·         Παρέχει ευκολία πρόσβασης σε πληροφορίες σχετικές με την υγεία της οικογένειάς μου: αμερικανοί (51%), βρετανοί (51%), βραζιλιάνοι (72%), ινδοί (81%), κινέζοι (90%), νοτιοκορεάτες (67%)
·         Δίνει περισσότερη φωνή στους πολίτες: αμερικανοί (48%), βρετανοί (43%), βραζιλιάνοι (65%), ινδοί (76%), κινέζοι (750%), νοτιοκορεάτες (70%)

Στο ερώτημα «πού αφήνετε το κινητό σας όταν πέφτετε για ύπνο;»
68% δίπλα μου
16% κάπου στη κρεβατοκάμαρα
13% σε άλλο δωμάτιο
2% όπου να ‘ ναι
1% στο αυτοκίνητο

Το 32% προτιμά επικοινωνία με μυνήματα

Το 29% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η κοινωνία δίνει μεγάλη σημασία στην κινητή τεχνολογία

Η καταλληλότερη ηλικία για έναρξη κατοχής κινητού τα 13 χρόνια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου